1. Jak złożyć zamówienie?

Wybierz interesujący Cię produkt, dodając go do koszyka. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie, wybierz sposób dostawy, płatności oraz adres dostawy towaru. Możesz również dodać komentarz do zamówienia. W przypadku chęci zakupu produktu na indywidualne zamówienie prosimy napisz do nas na adres - hej@berkehome.pl

2. Sposób dostawy.

Nasze meble powierzamy do dostarczenia specjalistycznej firmie Zadbano, która z należytą ostrożnością dowiezie i wniesie je bezpośrednio do Twojego mieszkania, bez względu na to, na którym piętrze mieszkasz. Dodatkowo dla Twojego komfortu, dajemy Ci możliwość realizacji dostawy w godzinach popołudniowych*. (* dotyczy wybranych lokalizacji)
Próbki tkanin wysyłamy za pośrednictwem firmy InPost do paczkomatów.
Jeżeli chcesz zamówić nasze meble z dostawą za granicę - napisz do nas na adres hej@berkehome.pl Oszacujemy dla Ciebie aktualny koszt dostawy.

3. Czas realizacji.

Twoje zamówienie przygotujemy do wysyłki w maksymalnie 26 dni roboczych od daty zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie. Czas realizacji transportu wynosi do 3 dni roboczych, liczonych od kolejnego dnia po nadaniu przesyłek z naszej siedziby.

4. Kto jest producentem mebli sprzedawanych w sklepie internetowym?

My jesteśmy producentem naszych mebli. Wszystkie meble wykonujemy ręcznie we własnej stolarni w Działoszy na Dolnym Śląsku. Jesteśmy jednocześnie projektantami i konstruktorami. Mamy pod kontrolą każdy etap produkcji. Więcej informacji w zakładce Ręczne Rzemiosło

5. Gdzie można zobaczyć meble stacjonarnie?

Nasze meble można zobaczyć w sklepach stacjonarnych Forum Designu w Warszawie oraz Krakowie.

Warszawa, ul. Szwedzka 2/4 bud. 7
Kraków, al. Focha 1 (Hotel Cracovia)
oraz w showroomie firmy Kimo: Szczecin, pl. Orła Białego 1

6. Czy możliwe jest wykonanie mebli na indywidualne zamówienie?

Tak, dzięki temu, że jesteśmy producentem naszych mebli, możemy zrealizować Twoje pomysły na wymarzony mebel. Napisz do nas na adres hej@berkehome.pl


7. Czy można wybrać inną tkaninę obicia łóżka?

Tak, oczywiście! Całą dostępną ofertę materiałów możesz zobaczyć w zakładce Zamów próbki - materiały. Chcąc ułatwić Ci wybór - możesz zamówić próbki do domu. W takim przypadku dokonamy ponownej kalkulacji ceny mebla.


8. Czy mogę zmienić kolor albo rodzaj nóżek w wybranym łóżku?

Jasne! W tym celu prosimy napisz na adres hej@berkehome.pl


9. Czy można zamówić próbki materiałów oraz drewna?

Wręcz zachęcamy do tego. Zapoznaj się na żywo jak wygląda dany materiał lub wybarwienie drewna. Próbki możesz zamówić  w zakładce Zamów próbki.


10. Czym różni się wykończenie drewna olejowoskiem, a lakierem?

Jeżeli chodzi o różnicę pomiędzy opcjami wykończenia: olejowosk nadaje bardziej naturalny wygląd, podkreśla strukturę drewna, faktura wyczuwalna jest w dotyku. Zalecamy, by raz na 5 lat odnowić olejowanie. Wystarczy wetrzeć produkt w drewno ściereczką.
Lakier zamyka pory drewna oraz tworzy gładką, półmatową powierzchnię. Jest twardszym zabezpieczeniem, nie wymaga ponownej impregnacji. Drewno wykończone lakierem ma chłodniejszy odcień.

11. Co wchodzi w skład łóżka?

W skład zamówionego łóżka wchodzi oczywiście samo łóżko, ale również odpowiednio dobrany stelaż pod materac. Materac natomiast możesz kupić osobno w naszym sklepie. W ofercie mamy materace renomowanej firmy TEMPUR.


12. Jak skonstruowany jest stelaż?

Stelaż wykonany jest ze stalowej ramy, wyposażony w 48 elastycznych listew sprężynujących osadzonych w kieszonkach z tworzywa sztucznego. Posiada dodatkowo metalowy wspornik po środku łóżka.

13. Jaki jest maksymalny udźwig łóżka?

Maksymalny udźwig naszych łózek to 300 kilogramów.

14. Czy mogę zamówić łóżko z pojemnikiem na pościel?

Tak. Część modeli łóżek z pojemnikiem jest dostępna na naszej stronie. Jeśli jednak nie znajdziesz wybranego modelu łóżka wyposażonego o pojemnik – napisz do nas na adres hej@berkehome.pl


15. Czy mogę zamówić materac?

Tak oczywiście. W naszej ofercie posiadamy materace renomowanej formy TEMPUR.


16. Czy sklep oferuje wniesienie i montaż mebli?

Usługa transportu obejmuje wniesienie przesyłek do mieszkania. Montaż zakupionego produktu jest we własnym zakresie. Nasze meble przyjadą do Ciebie w modułach, które łatwo złożysz dzięki prostej i czytelnej instrukcji montażu.

17. Czy istnieje opcja odbioru osobistego?

Tak, zamówione łóżko możesz odebrać w naszej siedzibie w Działoszy.

18. Czy mogę dokonać zwrotu towaru?

Produkty zakupione na naszej stronie możesz zwrócić. W tym celu należy poinformować nas o swojej decyzji dot. odstąpienia od umowy w formie oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną) w ciągu 30 dni. Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy przesłać informację dot. odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Adres do korespondencji: BERKE Kacper Kuczyński, Działosza 4B, 56-500 Syców, tel. + 48 690 609 202, mail: hej@berkehome.pl; NIP: 9111941294, Regon: 366594697.

19. Czy na meble udzielana jest gwarancja?

Na nasze meble udzielamy 10-letniej gwarancji.