FAQ


1. Jak złożyć zamówienie?

    Wybierz interesujący Cię produkt, dodając go do koszyka. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie, wybierz sposób dostawy, płatności oraz adres dostawy towaru. Możesz również dodać komentarz do zamówienia. W przypadku chęci zakupu produktu na indywidualne zamówienie prosimy o kontakt – info@berkehome.pl

    2. Sposób dostawy.

      Nasze meble powierzamy do dostarczenia specjalistycznej firmie DTS, która z należytą ostrożnością dowiezie i wniesie je bezpośrednio do Twojego mieszkania, bez względu na to, na którym piętrze mieszkasz. Dodatkowo dla Twojego komfortu, dajemy Ci możliwość realizacji dostawy w godzinach popołudniowych. 

      Próbki tkanin wysyłamy za pośrednictwem kuriera DpD, paczkomatów InPost oraz listów priorytetowych doręczanych przez Pocztę Polską.

      Jeżeli chcesz zamówić nasze meble z dostawą za granicę - napisz do nas na adres info@berkehome.pl Oszacujemy dla Ciebie aktualny koszt dostawy. 

      3. Czas realizacji.

        Twoje zamówienie przygotujemy do wysyłki w maksymalnie 21 dni kalendarzowych od daty zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie. Czas realizacji transportu wynosi od 1 do 3 dni roboczych, liczonych od kolejnego dnia po nadaniu przesyłek z naszej siedziby.

        4. Kto jest producentem mebli sprzedawanych w sklepie internetowym?

          Sami jesteśmy producentem naszych mebli. Produkujemy je w swojej siedzibie w Działoszy na Dolnym Śląsku.

          5. Gdzie można zobaczyć Państwa produkty?

            Prowadzimy sklep internetowy i tylko tam można zapoznać się z naszą ofertą. W razie pytań, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Dajemy Ci również możliwość zamówienia próbek naszych tkanin.

            6. Czy sklep oferuje wniesienie i montaż mebli?

              Usługa transportu obejmuje wniesienie przesyłek do mieszkania. Montaż zakupionego produktu jest we własnym zakresie. Nasze meble przyjadą do Ciebie w modułach, które łatwo złożysz dzięki prostej i czytelnej instrukcji montażu.  

              7. Czy możliwe jest wykonanie mebli na specjalne zamówienie?

                Tak, dzięki temu, że jesteśmy producentem naszych mebli, możemy zrealizować Twoje pomysły na wymarzony mebel. Zapraszamy do kontaktu – info@berkehome.pl

                8. Czy można wybrać inną tkaninę obicia łóżka?

                  Tak, oczywiście! Całą dostępną ofertę tkanin możesz zobaczyć tutaj. Chcąc ułatwić Ci wybór - możesz je zamówić do domu. W takim przypadku dokonamy ponownej kalkulacji ceny mebla. 

                  9. Czy na meble udzielana jest jakaś gwarancja?

                    Na nasze meble udzielamy 5-letniej gwarancji.

                    10. Co wchodzi w skład łóżka?

                      W skład zamówionego łóżka wchodzi oczywiście samo łóżko, ale również odpowiednio dobrany stelaż pod materac. Sam materac możesz kupić osobno w naszym sklepie.  

                      11. Czy można zamówić również materac?

                        Tak oczywiście, materace są w naszej ofercie.

                        12. Czy można zamówić próbki tkanin?

                          Wręcz zachęcamy do tego. Zapoznaj się na żywo jak wygląda dana tkanina. Próbki możesz zamówić tutaj.

                          13. Czy mogę zmienić kolor albo kształt nóżek w wybranym łóżku?

                            Jasne! W tym celu prosimy o kontakt – info@berkehome.pl

                            14. Czy mogę zamówić łóżko z pojemnikiem na pościel?

                              Tak. Część modeli możesz wybrać już na naszej stronie. Jeśli danego modelu nie ma w takiej konfiguracji – napisz do nas – info@berkehome.pl

                              15. Czy istnieje opcja odbioru osobistego?

                                Tak, zamówione łóżko możesz odebrać w naszej siedzibie w Działoszy.

                                16. Czy mogę dokonać zwrotu towaru?

                                  Produkty zakupione na naszej stronie możesz zwrócić. W tym celu należy przesłać umowę odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni. 

                                  Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (BERKE Kacper Kuczyński, Działosza 4B, 56-500 Syców, NIP 9111941294, REGON 366594697, tel. kontaktowy 693 180 415, mail: info@berkehome.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

                                  17. Czy istnieje możliwość zakupu łóżka na raty?

                                    Tak, wystarczy podczas wyboru sposobu płatności wybrać opcję PayU Raty.

                                    Koszyk

                                    Twój koszyk jest pusty.

                                    Dokonaj swoich pierwszych zakupów