FAQ


1. Jak złożyć zamówienie?

    Wybierz interesujący Cię produkt, dodając go do koszyka. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie, wybierz sposób dostawy, płatności oraz adres dostawy towaru. Możesz również dodać komentarz do zamówienia. W przypadku chęci zakupu produktu na indywidualne zamówienie prosimy o kontakt – info@berkehome.pl

    2. Sposób dostawy.

      Towary wysyłamy na paletach, W przypadku łóżek, są one spakowane w częściach, do samodzielnego montażu według załączonej instrukcji montażu. Usługa jest świadczona przez firmę spedycyjną w godzinach 800-1600 i nie obejmuje wniesienia towaru do mieszkania.

      Próbki tkanin wysyłamy za pośrednictwem kuriera DHL lub do paczkomatów InPost.

      3. Czas realizacji.

        Twoje zamówienie zrealizujemy w maksymalnie 14 dni od daty zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie. Transport zajmie od 1 do 2 dni.

        4. Kto jest producentem mebli sprzedawanych w sklepie internetowym?

          Sami jesteśmy producentem naszych mebli. Produkujemy je w swojej siedzibie w Działoszy na Dolnym Śląsku.

          5. Gdzie można zobaczyć Państwa produkty?

            Prowadzimy sklep internetowy i tylko tam można zapoznać się z naszą ofertą. W razie pytań, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Dajemy Ci również możliwość zamówienia bezpłatnych próbek tkanin.

            6. Czy sklep oferuje wniesienie i montaż mebli?

              Usługa transportu nie obejmuje wniesienia do mieszkania oraz montażu zakupionego produktu. W zamian, nasze meble przyjadą do Ciebie w modułach, które łatwo złożysz dzięki prostej i czytelnej instrukcji montażu.  

              7. Czy możliwe jest wykonanie mebli na specjalne zamówienie?

                Dzięki temu, że jesteśmy producentem naszych mebli, jesteśmy w stanie zrealizować Twoje pomysły na wymarzony mebel. Zapraszamy do kontaktu – info@berkehome.pl

                8. Czy można wybrać inną tkaninę obicia łóżka?

                  Tak, oczywiście! Całą dostępną ofertę tkanin możesz zobaczyć tutaj. Chcąc ułatwić Ci wybór - możesz je bezpłatnie zamówić do domu.

                  9. Czy na meble udzielana jest jakaś gwarancja?

                    Na nasze meble udzielamy 24-miesięcznej gwarancji.

                    10. Co wchodzi w skład łóżka?

                      W skład zamówionego łóżka wchodzi oczywiście samo łóżko, ale również odpowiednio dobrany stelaż pod materac. Sam materac możesz kupić osobno w naszym sklepie.  

                      11. Czy można zamówić również materac?

                        Tak oczywiście, materace są w naszej ofercie.

                        12. Czy można zamówić próbki tkanin?

                          Wręcz zachęcamy do tego. Zapoznaj się na żywo jak wygląda dana tkanina. Bezpłatne próbki możesz zamówić tutaj.

                          13. Czy mogę zmienić kolor albo kształt nóżek w wybranym łóżku?

                            Jasne! W tym celu prosimy o kontakt – info@berkehome.pl

                            14. Czy mogę zamówić łóżko z pojemnikiem na pościel?

                              Tak. Część modeli możesz wybrać już na naszej stronie. Jeśli danego modelu nie ma w takiej konfiguracji – napisz do nas – info@berkehome.pl

                              15. Czy istnieje opcja odbioru osobistego?

                                Tak, zamówione łóżko możesz odebrać w naszej siedzibie w Działoszy.

                                16. Czy mogę dokonać zwrotu towaru?

                                  Produkty zakupione na naszej stronie możesz zwrócić w ciągu 14 dni.

                                  17. Czy istnieje możliwość zakupu łóżka na raty?

                                    Tak, wystarczy podczas wyboru sposobu płatności wybrać opcję PayU Raty.

                                    Koszyk

                                    Twój koszyk jest pusty.

                                    Dokonaj swoich pierwszych zakupów